RSS

07.12.2008

Treburi

Azi m-am trezit mulțumit. Am dormit bine, când pe burtă, când pe spate, m-am trezit, mi-am băut cafeaua și m-am pus pe WC. Ce senzatie! Dimineața pe weceu, ce placere...


Și cum stăteam eu așa pe căcătoare cu hartia igienică în mână, mă gândesc: Înainte sulurile de hârtie igienică nu aveau liniile astea care îți usurează munca atunci când rupi hârtia. Așa că trebuia să calculezi cam de câtă hârtie ai nevoie, și normal că rupeai ca nesimțitul jumate de sul.


Acum nu nene. Acum toate sulurile sunt impărțite în bucățele de hârtie a câte 15 cm fiecare. Adică o bucățică de hârtie de 15 cm e suficientă?


Cum s-a calculat chestia asta? Câte bucăți de hârtie îți sunt necesare pentru a șterge orice urmă a faptei? 1? 2? 3? 4? Mai multe? Nici una?Ești din ăia care nu au nevoie?

Aș face un sondaj ... De câtă hârtie igienică ai nevoie?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Se stie ca numai cu mana iei grosu...

Bar Tikitaka spunea...

:))

Trimiteți un comentariu