RSS

13.12.2008

Cum sa iti inseli barbatul ... cu un X-Box

Ce iti este dat sa citesti in zilele noastre:

Locuitorii micului orasel Lillamay ( USA ), sunt sub efectul unui adevarat soc, dupa ce una dintre tinerele ce locuiesc acolo, Kimberly Davis de 19 ani, a ramas inasrcinata cu propria consola de X-Box.

"E miracolul lui Dumnezeu" ( are tupeu gagica daca Il baga in chestia asta ), a spus protagonista unui reporter, in timp ce langa casa sa si-au facut deja aparitia protestatarii religiosi, considerand ca acolo se intampla o "adevarata lucrare a diavolului".

"Ma jucam Call of Duty 4 si dintr-o data am simtit ceva ciudat in interiorul meu ( uhhh? ). Nu i-am dat importanta si mi-am continuat jocul. La cateva luni dupa, am inceput sa ma simt rau si mi-am facut testul, care a iesit pozitiv. Voi pastra copilul, in ciuda presiunilor la care sunt supusa".


Ce spune barbatelul ei?: " Nu e nici o problema, pentru ca o cred. Mi-a spus ca nu se juca online. Cand Kim mi-a dat vestea m-am temut ca s-a intamplat cu PSP-ul fratelui meu, insa din moment ce este jocul nostru, ma simt mandru. In ciuda faptului ca trebuie sa suport glumele nesarate ale prietenilor"


Ce spune Activsion, compania care produce respectiva consolă?: " Promitem că, nici mamei, nici copilului,nu le vor lipsi niciodată produsele noastre."


Băi da mă lași? Mâine, poimâine mă trezesc cu consoarta spunându-mi: " Auzi dragă?, vezi că din greșeală am rămas gravidă cu Play-Station-ul!"

vazuta pe un blog spaniol

1 comentarii:

Anonim spunea...

Wiisus e mare si vede... :-"

Trimiteți un comentariu