RSS

21.12.2008

Ce vedem azi la TV?


La Dănutz văd o madamă in chiloți și sutien, iar imediat după ea intră Mădălina Manole în costum popular. Se pune și cântă lângă Maria Dragomiroiu. Buah ... de 1000 de ani, TVR 1 nu a mai descoperit nici o vedetă. Bineințeles că în spatele vedetelor-fosile, își leagană șoldurile vreo 7-8 pițipoance despuiate. Tradiția populara cere asta, nu?. Cum să nu vă spurce băi bunică-mea?


Trec pe Antena 1. Acolo e și mai mare destrăbălarea numită divertisment. Zăvoranca zbiară de parcă o bate Pepe cu lanțul de la bicicletă, iar Raduleasca ne arată că știe să dea bine cu dosul de când a prins felii de morcov tânăr pe langă ea. Bineînțeles că nu lipsesc despuiatele nici de aici. Chiar mai multe incă. Le-au amestecat și aștia cu populari. Bleah.


Dar ce să vizionezi nene? Un film cu Piedone Ninja pe Național Tv? Ăștia nu mai au bani nici pentru un film de Doamne-Ajută de acum vreo 20 de ani. Cu criza asta cred că li se apropie pomana de inmormântare.


Am ajuns rău, dacă lumea preferă să vadă Cârcotașii în reluare.


P.S. Zăvoranca dansează cu Moș Crăciun. Bffffffffff ...!!!! Decât să îmi spurce moșneagul ăla hornul, mai bine mă duc și îmi cumpăr eu un cadou. Ăsta e divertismentul în România: țâțe, cur, fosile și urlete.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu