RSS

01.12.2008

Cutia cu prezervative

A fost odată un barbat ( nu voi spune cine lol) care ajunge acasă și îi spune nevestei:

-Auzi dragă, m-am gandit că în ultima vreme ne cam plictisim in pat. Nu prea mai avem chef să facem sex. Azi am auzit niste prieteni vorbind despre un joc, și cred ca ne-ar prinde bine.
- Da? Despre ce e vorba?
- Păăăi... am adus o cutie de prezervative cu diferite arome, ne băgăm în dormitor, stingem lumina, și tu ghicești ce prezervativ mi-am pus.
- Interesant. No... hai să încercăm.

Se bagă ăsta cu nevastă-sa în dormitor, stinge lumina, trec câteva zeci de secunde, la care nevastă-sa zice:

-Hmmm ... ăsta are gust de chipsuri cu brânză de burduf..
-Stai femeie că nici nu am apucat să deschid cutia cu prezervative...mrgreen

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu