RSS

15.12.2008

Portofelul

Ieri, mă plimbam prin cartier. La un moment dat văd pe marginea străzii un portofel destul de mare și voluminos. Mă aplec il iau și incep să mă uit in el: Pașaport, buletin, permis auto, vreo 70 de euro și peste 20 de cărți de credit. Toate pe numele unei femei în vârstă de 36 de ani. Buah ... îmi zic...să vezi acum cum strânge din buci de frică tipa.

Găsesc o carte de vizită în portofel și sun să o anunț că i-am gasit portofelul. Sun de două ori, însă nu răspunde nimeni așa că decid să sun la ușa casei în dreptul căreia am găsit portofelul. Iese un bărbat, îmi spune că nu cunoaște persoana respectivă, însă a văzut un grup de persoane care a intrat la vecini. Mergem la vecin,iese un alt bărbat: Oau, portofelul lu Elena. Elena ți-a găsit cineva portofelul ... la care tipa, de acolo din interiorul casei: Ceee? ( nu își dăduse seama că își pierduse portofelul ).

Barbatul a închis ușa brusc, iar eu am rămas cu vecinul afară, privindu-ne reciproc. Nici măcar un mulțumesc.

Acum ce să fac dacă mai găsesc o dată portofelul acelei femei?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu am gasit un portofel, la fel de mare, cu vreo 10 carduri si fiecare card era in foaia unde se afla si pinul:) Avea acolo toate actele, dar niciun numar de telefon. Avea o adresa greu de gasit, caci am cautat vreo 2 ore.
Cand am gasit, drept recompensa m-a luat la banca sa vada daca mai are tot atatia bani ca si inainte, sa nu cumva sa il fi furat. Dupa ce a aflat ca e totul in ordine, a zis multumesc:)). Eu ce sa fac? Sa il mai duc a doua oara?

Anonim spunea...

nice... eu as fi injurat-o putin

Trimiteți un comentariu