RSS

05.12.2008

Jocuri

Au fost timpuri in care cablurile nu erau omniprezente. Si ne jucam:


Lapte gros: Se punea unul cu spatele la un perete iar restul echipei sale forma un șir de deștepți băgând capul in fund unul altuia ( perversilor ). Ieșeai cocoșat de acolo.

Mai era jocul ăla în care îi dădeai un pupic ( așa se zicea...i hhhh) gagicii care îți plăcea mai mult... Normal că aia care avea tâțele mai mari avea cel mai mare succes.

Castraveți: Bineînțeles că începea cu - Hai că nu dau tare... și sfărșea cu vânătăi...

Sunt multe, însa nu voi face ditamai lista, vă las și pe voi să mai spuneți. Nu fiți leneși, mai lăsați playstationul în pace. Asta dacă ați terminat de vorbit la telefonul mobil.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Hmmm..cand eram eu miiiica-miiica (gen- pana prin clasa a V-a) in fata blocului, la bunicii mei se jucau asa: "Flori, fete sau baieti" (si mama, mama, ce aliante se faceau pe sestache), "telefonul fara fir" - era absolut genial, "telefonul american" (chestie in care i se spuneau niste cuvinte, pe urma cineva venea si te intreba chesii, iar tu trebuia sa-i raspunzi cu cvintele respective- eventula destul de scaboase: ce-ai mancat? Broaste raioase!!! ), . Se mai juca si "Incetul cu incetul se fabrica otetul", si "tara, tara vrem ostasi", si sotron si se sarea si coarda... pe moment,atata imi amintesc

Anonim spunea...

Raluca

Sunt o multime de astfel de jocuri care trezesc amintiri mai mult decat placute.

Acum Psp si Wii sunt la putere.

Imi cer scuze pentru modul in care apar comentariile. Este o problema pe care incerc sa o repar.

Anonim spunea...

am si eu o curiozitate foarte mare !? cum se joaca castravetii?!

Trimiteți un comentariu