RSS

15.12.2008

La concert

Am fost la concert. Frumos. Până a început să cânte protagonista. Prima prestație și incepe: Hai să cântăm împreună... la la la ...acum voi... Și cântă lumea, na, dacă starul zice, noi facem.

Urmează alt cantec și iar: Hai sa cântăm impreună această frumoasă melodie... iar corul spectatorilor indobitociți execută conștiincios ordinul. Frumos, însă de ce plătesc eu bilet la concert, să te ascult pe tine sau să mă obosesc pe mine? Dacă tot cântăm jumi-juma, de ce să mai plătesc bilet? Sau de ce să nu împărțim încasările?

Cânți tu iar eu ascult, de aia vin și plătesc bilet la concert. Dacă aș vrea să fiu ridicol și să mă aud cântând, nu e nevoie sa vin la spectacolul tău. Pot pune un CD cu un excepțional play-back pe care l-ai scos la vânzare. De obicei, descărcat de pe internet. Așa, ca răzbunare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu