RSS

19.12.2008

Ce ma fac cu blogul asta?



Azi aceeași treabă. M-a trezit din somn o erecție de toată frumusețea, însă nu asta e problema. Mă uit la traficul blogului. Vizite cât să nu dai cu laptopul de perete. Pe Gtop spun ăia că vreo 45, iar de pe Trafic.ro mi se taie și mai mult maioneza, numai vreo 25. Pe zi.

Deci nu fac SEO, de comentat comentez doar la Cabral și la Arhi, îmi fac veacul pe blogspot, nu pentru că e gratis, ci pentru că vreau să văd dacă merită ( se oferă cineva să mă ajute să îl scot de aici? Pe bani. ) și, recunosc, e mai comod decât pe Wordpress.

Deci mă bazez doar pe ceea ce postez. Hmm... nu prea merge treaba așa. Puține vizite. Eu, prietena, prietenii, prietenii prietenei și alti doi-trei care vin de pe Arhi&Cabral. Nu merge treaba și gata. Se poate progresa totuși. Step by step.

Mai am o problemă cu comentariile, care se încalecă unele peste altele. Deocamdată nu am găsit buba, așa că îmi cer scuze. Mda... ăsta e blogul meu în momentul de față, destul de ignorat, pe nemeritat ...zic eu ...

Dar atâta timp cât dimineața mă trezesc cu ditamai erecția. ce mai contează? MERGEM ÎNAINTE!

Poza e a mea. Ce e în poza tot al meu ... brrrrrrr

1 comentarii:

ROBY spunea...

Vrei sa scoti bani de pe blog try google adsense ;)

Trimiteți un comentariu