RSS

27.10.2008

Telefoanele mobile


Va amintiti de vremurile in care nu existau telefoane mobile? Nu? Bagami-as ce batran sunt.


Deci micutii mei, inainte nu erau telefoane celulare si toata treaba era o minunatie. Imaginati-va:


Ieseai de dimineata din casa si nimeni nu te deranja, nimeni nu te suna ca sa te intrebe "Unde esti?" Daca l-ai uitat esti om mort: "-De ce nu ti-ai luat telefonul cu tine?-Pai l-am uitat-Da, sigur ca l-ai uitat. Nu cumva ai vrut sa il uiti?"


Inainte daca erai in casa ca sa raspuzi la fix, bine, daca nu, nimeni nu stia pe unde esti si punct.In cazul in care nu ati remarcat, nu imi plac mobilele. Nu imi place sa vorbesc la telefon decat in caz de extrema urgenta, iar de celelalte utilitati ale telefonului ce sa mai zic?


Jocurile: Sa fac ceva pe ele, oricat ar incerca unii sa ma convinga ca acum poti sa joci fotbal aproape la fel de fain ca pe Playstation.


Camera video: Sa fac ceva si pe ea. Imi aduce aminte de vremurile in ne chinuiam sa prindem bulagarii cu antena. La fel de mult ne chinuiam sa distingem ceva chipuri de oameni. De camera foto, nici nu ma strofoc sa scriu.

SMS-urile: Marea problema a societatii noastre, peste criza economica, somaj, terorism sau infractionalitate. Multumita acestor SMS-uri tinerii timpurilor prezente concureaza sa vada care este mai idiot sau mai prost.Ia sa vedem cate cuvinte scrise prescurtat incap intr-un mesaj de 160 de caractere, pentru ca nu cumva sa trimitem doua mesaje. E scump si sper ca Ion sau Maria, depinde de context, sa inteleaga ce am vrut sa zic. Si uite asa se transforma adolescentii patriei, si nu numai, in analfabeti autentici care nu stiu sa scrie corect nici macar doua cuvinte.


MP3-ul: Aici accept si recunosc ca l-am folosit. Insa cu castile pe urechi. Vorbesc de mine. Pentru ca sa nu vorbesc de aia care asculta manele sau house la maxim prin tramvaie si metrou. Parca ne intoarcem in timp, in vremurile in care se mergea pe strada cu tranzistoarele ale mici lipite de urechi.


3G-ul: Asta imi aduce aminte de cand eram mic si urmaream filme SF. Ce misto era nu? Pai uite ca nu prea e:

a) E mult mai scump ca un apel normal ( mult mai scump )

b) Nu poti sa minti asupra locatiei in care te afli: - Unde esti? - Pai, la fotbal.-Aha, mai nou joaca fotbal si gagicile?

c) Cand vorbesti cu unul care te plictiseste nu mai tine vrajeala cu " Hai ca sunt pe casa scarii, nu mai am semnal"

4) Ala te vede cand faci fata de greata in momentul in care iti spune vreo idiotenie.


Bluetooth: Fantastic. Fantastic pentru a trimite toate cacaturile de la unul la altul. Insa eu sunt unul dintre putinii detractori ai telefonului mobil care are mobil si il si foloseste.Apropo, trebuie sa imi cumpar unul nou, ca la ragalia asta se termina bateria cam repede si nu prea mai are memorie disponibila. Are si card ...ihaaa.


P.S: Trimite un mesaj cu "muzicadecacat" la 66476528998203 daca vrei ca numele tau sa zbiere in mobil.Cine dracu ar vrea ca numele lui sa fie sonerie?

P.S: Urmatorul articol va aparea pe acest blog in momentul in care va fi lasat primul comentariu la acest articol. Poate se indura careva dintre cei aproximativ zece vizitatori zilnici ai blogului sa lase un comentariu.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hai ca mi-a placut chestia asta. Uite ca iti acord sansa de a posta in continuare, asa ca iti las un comentariu.

Anonim spunea...

Mersi de mila acordată

Trimiteți un comentariu