RSS

31.10.2008

Sapte bloggeri mititei

-Auzi bă, ce-ar fi dacă îl omorâm pe negrul ăsta care vrea sa ajungă cel mai tare din blogosfera românească, locul nostru alb si pur?
-Ok, care este planul?
-Fii atent, luăm mașina, că și așa se dă in dinastea, îl căutăm, îl bușim și trecem peste el, îl facem terci, îl târâm prin tot orașul, îl măcelărim și dispărem.
-Bun plan. Ce zici ca după-aia, pentru a sărbatori mai căutăm zece negri și îi omorâm si pe ăia.
-Nu, nu ... 20 de negri.
-Nu, nu .... 88 de negri, iar la 14 dintre ei le tăiem capul.
-Așa, așa. Iar pentru a face spectacol pune fotografiile pe bloguri.
-Moamă ce idee!
-Heil!
-Heil!
-Auzi, hai că m-am excitat, ce zici dacă ne punem uniformele și ne ardem puțin la poponeață?

Istoria poate ca o știți, poate ca nu, poate ca e adevarată, poate că nu. Se zice, umblă vorba pe internet ca șapte bloggeri mititei ( numărul este probabil ), plănuiesc un atentat moral la adresa lui Cabral. Mai precisă la adresa faimei sale de blogger. Textul poate fi prea dur, insă mi-l asum chiar dacă este scris de altcineva. Diacriticile le-am pus eu. Nu știu dacă este scris de aceeași persoană care mi-a lăsat și acest comentariu, nu am reușit să descopăr. De unde și până unde pe blogul meu? Hmmm...rămâne de văzut. Chestia asta a apărut dintr-o singură sursă, o dată ce mai apar și alte legături, vor apărea și linkurile respective aici. Deocamdată imi asum riscul de a ieși nasol din toată povestea.

E a doua oară ( într-o singură zi) în care sunt agasat cu inepții despre blogosfera romanească ). Ce dracu?Pe blogul ăsta este vorba despre altceva.

2 comentarii:

Delia spunea...

Ce discutie terorista:D

DXN spunea...

ori mi-a placut ceva pe blogul tau, ori...mai, cred ca te-am spamat dupa o bere in plus. De Cabral io am numai respect. daca ai sa cauti commenturile mele la el pe blog, ai sa vezi ca tratez cu respect pe cine ma trateaza la fel. mai treci totusi si pe la mine, am marfa proaspata despre nesimtiti. si te rog nu ma include in gasca celor care au nu stiu ce atentat cu cabral. eu traiesc in Canada, si daca nu se stie, aici diversitatea este respectata. lucrez cu oameni de culoare si pot spune ca sunt de treaa, uneori mai mult decat arogantii albi.

Trimiteți un comentariu