RSS

05.10.2008

Stai picior peste picior? Mută-ţi, bă, picioarele, că n-ai talent



Gazeta Sporturilor strange de ceva timp o colecție a celor mai tari perle rostite de oamenii ( dacă pot fi numiți așa ) de fotbal din România. Printre premianți, Gigi Becali bineînțeles, și Gică Hagi. Dacă de la Gigi Becali este de așteptat câte una pe minut, Gică Hagi confirmă ca școala nu a fost tocmai un punct de atracție în copilăria sa. Și totuși a reușit sa ne încânte cu fotbal. Și totuși ... le cam pecește din când în când.

Cateva perle mai jos:

Sincer, mie nu-mi place să mă duc la Vaslui! Păi, la ultimul meci au venit cu un tablou de-al meu şi scria "Popa prostu" - Ionuţ Popa

"Stai picior peste picior? Mută-ţi, bă, picioarele, că n-ai talent." - Gigi Becali într-un dialog cu Vasile Avram la Fanatik Show

"Îl aduci pe piticul ăla de-o să-i fractureze piramida nazală steagul de la corner? " - Florin Călinescu despre Elton

"Omul este o persoană umană" - Gheorghe Hagi

"Nu pot să spun că am plîns, dar mi-au dat lacrimile" - Cosmin Moţi ( patruped la Dinamo, precizeaza Blog de Umor )

Restul perlelor le gasiti AICI 1, AICI 2, AICI 3

Multumiri lui Gica Hagi pentru ideea unei noi categorii de posturi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu