RSS

28.10.2008

Fumatul dauneaza


Nu zic că nu. Insă când îi aud pe ăia care zic ca ii deranjeaza fumul imi vine să le sting țigara în frunte. Inainte sa spuneti chestia asta spalati-vă pe dinți poate așa va dispare mirosul de ceapă pe care îl emanați atunci când vorbiți, spălați-vă pe picioare poate așa va dispare mirosul de sosete nespălate ce emană oricât de mult vă strângeți șireturile de la pantofi, spălați-vă sub braț că intrați în putrefacție si spălați-vă ideile din creier pentru că nu sunt obligat să ascult povestea vieții voastre atunci când mă pun să beau o cafea la tejgheaua unui bar.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Îmi place foarte tare comparația ta - compari mirosul degajat de un fumător cu mirosul de ceapă, cu cel de șosete nespălate, și cel de transpirație.

Și ai dreptate. Acum gândește-te că la fel cum ție nu îți place când cineva mănâncă ceapă și îți suflă în față, sau când cineva nu se spală pe picioare și te obligă să îi suporți mirosul, la fel nici eu nu sunt obligat să suport duhoarea ta doar pentru că tu „nu poți rezista fără”.

Vrei să te sinucizi, foarte bine - ești major, și e dreptul tău să faci ce vrei. Dar fă-o în așa fel încât să nu îi afectezi pe alții.

Anonim spunea...

Ala care manca ceapa a inceput, nu eu :D

Trimiteți un comentariu