RSS

17.10.2008

Cum sa regulezi ... involuntar

Un ecuadorian, nea Gheorghes Vasiles sa-i zicem, a fost retinut in Quito ( capitala Ecuadorului, in cazulin care ati lipsit la lectiile de geografie ), acuzat fiind ca a violat o tanara nudista. In apararea sa,nea Gheorghes a putut aduce doar motivul ca a comis fapta fara sa vrea. Intamplarea a avut loc prin septembrie pe o plaja de nudisti iar nea Gheorghes explica:
"-M-am apropiat de tanara respectiva, care la fel ca si mine statea si se bronza la soare goala, cu sanatoasa intentie de a o intreba cat este ora. In momentul in care fata s-a aplecat asupra posetei pentrua cauta ceasul in interior, am suferit o erectie imediata si excitat la un nivel nemaintalanit pana in acel moment de catre mine. Dupa ce frumoasa nudista mi-a spus cat este ora am vrut sa plec insa am avut ghinionul de a ma impiedica si de a cade exact peste ea si involuntar sa o penetrez."

Si tot asa, nea Gheorghe a regulat-o pe nudista cam vreo jumatate de ora. Involuntar, bineinteles.

Daca asta ne crede mai cretini decat el, uite altul pentru care nu mai avem nevoie de dovezi ca este mai cretin decat multi dintre noi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu