RSS

30.10.2008

Bloguri

Cele mai bune bloguri din Romania. Parerea mea:







2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte interesant articolul.
Imi plac posturile tale. Vrei sa facem schimb de linkuri?
id:andrei_the_wise
blog:www.varby.ro

DXN spunea...

nu e facatura ce-au facut aia 2. arhi si visurat. chiar se certau legat de concursurile alea, dar am intervenit eu cu niste dezvaluiri pe pagina lui arhi, la care vis urat s-a inflamat. motivul pentru care ei se dau acum loviti am fost eu. l-am amenintat pe vis urat ca-l dau in gat cu niste chestii din trecut, daca continua sa fie arogant si increzut. a continuat, am scos de la naftalina niste povesti.de aia s-a apucat vis urat sa-si scie autobiografia, de teama ca o sa i-o public eu intai. s-a speriat si acum o intoarce ca ei au organizat o cearta. vraja. Visurat ma roaga acum sa ma opresc, sa nu ii dezvalui trecutul. nu stiu ce sa fac.

Trimiteți un comentariu