RSS

31.10.2008

Blogar, bloggeri, blogaraie, blogosfera, blogomani...

Mă intrebi pe mine? Deci ăsta e un blog de umor, cel puțin asta pretinde a fi. E nou, nici măcar nu sunt gata toate amănuntele tehnice, ce să mai zic de relaționare. Să vedem, voi vă plictisiți tare rău, inventați scandaluri care să vă scoată din rutină, iar atunci cand rămâne pe dinafară, ceilalți râd pe la geamuri cu limba scoasă.

Am primit aici, pe blog, un comentariu:

nu e facatura ce-au facut aia 2. arhi si visurat. chiar se certau legat de concursurile alea, dar am intervenit eu cu niste dezvaluiri pe pagina lui arhi, la care vis urat s-a inflamat. motivul pentru care ei se dau acum loviti am fost eu. l-am amenintat pe vis urat ca-l dau in gat cu niste chestii din trecut, daca continua sa fie arogant si increzut. a continuat, am scos de la naftalina niste povesti.de aia s-a apucat vis urat sa-si scie autobiografia, de teama ca o sa i-o public eu intai. s-a speriat si acum o intoarce ca ei au organizat o cearta. vraja. Visurat ma roaga acum sa ma opresc, sa nu ii dezvalui trecutul. nu stiu ce sa fac.


Unde sunt eu in toată povestea asta? Băi nene, eu nu cunosc personal nici unul dintre aceste personaje.Le citesc totuși, unele mai des, altele mai rar. Ce ar trebui să fac eu acum? Să mă ințep și să spun despre Arhi că îmi da senzația că este un gras leneș, căruia dacă il iei internetul sfârșeste incărcător/descărcător prin depozitele en/gros. Îmi place blogul lui insă, așa că nu ma deranjează omul atât timp cât îmi place ceea ce face el. Cam la fel stau lucrurile cu Ronaldinho sau Bănel Nicoliță. Sau cu Zoso.Tipul ăsta este, probabil, cel mai complexat blogger din Romania. Cred că are probleme in relațiile cu persoanele de sex feminin ceea ce mă face să cred ca s-a mutat de cealaltă parte a baricadei. Who care.s? Ne face pe noi, cei din Spania, capșunari ( ok termenul nu l-a inventat el ), la fel de bine i-aș putea spune și eu lui că este unul dintre ăia care fură portofele prin centrul Berlinului. E ușor să ataci. Mai ales ca poți pune un link de genul ăsta. Ce să mai zic de faptul ca pe blogul lui comentariile mele sunt refuzate. Il citesc însă, pentru că asimilarea a unei cantitați cât mai mari de informație nu dăunează iar pe mine nu mă interesează persoana din spatele blogului, ci blogul.


Capsunari ne face si VisUrat, asta e mai radical decat precedentul, de parca ar fi cel mai pur dintre arieni. Fața nu il prea ajuta insă. Pe el îl citesc mai puțin, asta pentru că blogul lui s-a transformat într-un ghiveci de semnături și idei.


Pe cine respect cel mai mult? Pe Cabral. Mi se pare
cea mai decentă persoana din blogosfera românească. Fără să dea in stânga sau in dreapta a ajuns unde a ajuns. Asta in ciuda faptului că... ( nu sunt rasist ), poporul român, da este.


Așa că unde e distracția in postul ăsta, ce caută pe Blog de Umor? Sa fiu clar cu cei, pentru inceput, 20 de vizitatori zilnici. Eu sunt un tip căruia ii place fotbalul, scriu despre fotbal, îi place sa râdă așa că a apărut blogul ăsta, la fel cum pasiunea pentru sport a făcut sa apară blogul ăsta. Care e problema mea cu Arhi, VisUrât sau cu tine, Dxn? Ai râs la articolul ăsta? Cum? Nici măcar un zambet schițat? Inseamnă că am greșit. Asta din cauza unui comentariu. Mai am de mâncat multe colțuri de pâine uscată în blogosferă.

1 comentarii:

DXN spunea...

ori mi-a placut ceva pe blogul tau, ori...mai, cred ca te-am spamat la o bere in plus. io credeam ca-i iubesti pe baietii aia. Iar de Cabral io am numai respect. daca ai sa cauti commenturile mele la el pe blog, ai sa vezi ca tratez cu respect pe cine ma trateaza la fel. mai treci totusi si pe la mine, am marfa proaspata despre nesimtiti.

Trimiteți un comentariu