RSS

29.11.2008

Se cauta femeie

Mă duc la cumpărături cu prietena. Ajungem în magazin și fiecare în treaba lui. Eu mă duc pe la electronice, sport și alte chestii masculine, ea peste tot.

Trece timp și consider că ar cam trebui sa plecam spre casă. Timp inseamnă mai mult de o oră. Bănuiesc că suficient pentru ca o femeie să își facă damblaua intr-un magazin. Și dă-i și caută o femeie in ditamai complexul comercial, asta pentru că, se intâmplă mereu, unul din telefoane rămâne fără acoperire sau fără baterie. Al meu în cazul ăsta.

Și tot căutând acul in carul cu magazine mă intalnesc cu un cunoscut pe care nu il văzusem de mai mult de un an de zile. Salut!,Salut! , după care mă întreabă:

- Și ce zici că mai faci?
- Păi uite, îmi caut gagica. Am pierdut-o pe aici.
- Buah ...eu la fel. Hai să căutăm împreună și în timpul ăsta ne mai povestim.

Căutăm, căutăm, vorbim, povestim și căutăm. La un moment dat mă intreabă:-Auzi, da cum arată prietena ta? Poate îmi sare in ochi.-Păi cum să arate? E simpatică, roșcată, ochi albaștri, imbrăcată într-o fustă mini neagră, un maieu alb... Da a ta cum arată?-Hmmm....las-o pe a mea. Hai să o căutam pe a ta ...


P.S. Dacă puneam fotografia ființei supreme riscam să pierd liniștea vreo două zile, așa că fotografia este împrumutată de aici. Aaaaa ..... încă ceva. Am aflat că vechea mea cunoștință nu are prietenă....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu