RSS

30.11.2008

Am votat

I feel good... Am votat, iar pentru asta a trebuit sa fac vreo 25 de kilometri. Ma simt bine .... Am votat... de ce sa voteze pentru mine Vasile ăla de la sat care se îmbracă sâmbăta în pantaloni de stofă, își ia adidașii chinezești în picioare și pleacă la discotecă cu satârul în diplomat?
Am votat.... Să se oftice Arhi lol, Crivăț ( nu îl cunosc, însă e efervescent rău pe tema asta ), Moș Călifar și toată spuma mării.

Deci. Așteptăm să ne scoateți ochii, mie și lui Vasile de la țară, pentru că am votat alți imbecili care stăteau la coadă la furat. Însă mă simt bine. Am votat pentru mine și pentru alte câteva zeci de persoane ( cam asta ar fi media neprezentării ) . De ce să îl las pe Vasile să acapereze toată faima zilei de astăzi? Îl și văd cum și-a scos casetofonul cu leduri pe geam și pune manele on-air.

Lui
Cabral îi fac cinste cu o bere...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu