RSS

21.01.2009

Leapșa cu oglinda

Când eram mic nu prea mă jucam leapșa. Nu îmi plăcea. Era probabil unicul joc care nu îmi plăcea. Mai aveam momente în care mă enerva Lapte-Gros, dar asta numai două-trei zile până îmi trecea durerea de spate, pentru ca după aceea să mă întorc la cocoșat. Damblaua cu leapșa m-a apucat acum, om matur fiind cică. Mi-a trimis Ingineru treaba asta cu oglinda. Ok, zic. No problem. Facem poza și dăm leapșa mai departe. Mă duc să fac poza și văd că nu am oglindă, de unde și alte chestii agățate de ea? Mașina este într-un mic update iar de asta se ocupă un amic. Intru în garaj și canci oglindă. Bine băi, eu îți spun să pui difuzoare noi și tu dai jos oglinda?

Se pare că voi avea parte de o oglindă nouă, modernă, cu ceva butoane cică...Doamne Ajută!
Acum, cui să îi dau eu leapșa mai departe. Lui Daniel? Biancăi ( Știu că ai luat carnetul de conducere, nu știu dacă ai și volanul pe care să îl învârți. Știu că ești îndrăgostită foc, ai timp pentru așa ceva? ) sau lui Ionuț? Aș fi întrebat pe la Cabral sau pe la Arhi, însă ăștia sunt oameni serioși, nu se încurcă cu nimicuri .... zzzzz....

1 comentarii:

Anonim spunea...

Asta n-am anticipat-o

Trimiteți un comentariu