RSS

26.01.2009

Băga-mi-aș, ce nație de idioți! Plecați bă din țară!

Cum să evoluăm din moment ce noi am fost conduși de dobitoci și lingăi ca ăsta? De frică recita poezii cu așa patos? Emigrați pe unde vedeți cu ochii, că tot aștia conduc țara. Știți când o să fie România la nivelul Occidentului? Când nu o sa mai rămână nimeni în ea.

Imaginați-vă o Românie în care hoții nu mai au pe cine fura.... Mai greu ca la pușcarie... ar râde și curul meu de căpșunar care a trimis bani de-ampulea ani de zile în țară de ei.

clip via

Update:
Voi nu. Voi rămâneți. Da. Tu ăla din dreapta care râzi ca un bou cu gesturi de comunist. De la voi nu mai au ce fura. Nouă ne-au furat tinerețea, atât timp cât au putut, până ne-am dat seama că preferăm să plătim impozite unui alt stat atât timp cât ne simțim tratați corect.

via

2 comentarii:

Anonim spunea...

Stii ce e trist la al doilea film? Ca la noi oricat ar fi de mare nivelul de trai, tot un popor de fomisti ramanem. Care se bat la reduceri la mancare si care duc mancarea de la all inclusive in camera.

Mi-e rusine.

Bar Tikitaka spunea...

Inginerule, mie mi se pare mult mai trist primul videoclip. Ăia au îndobitocit oamenii de au ajuns în halul ăsta...

Trimiteți un comentariu