RSS

26.01.2009

Gripa și efectele secundare


Bun. E iarnă și existau multe posibilități de a agăța gripa. Si am agățat-o...Rezultă că ieri, în timp ce zăceam destrămat prin tot patul cu cutia de antibiotice, recomandate de medic, lângă mine, mă pune dracu să citesc prospectul medicamentului... Nu am citit niciodată prospectul medicamentelor, în primul rând pentru că nu prea am avut nevoie de pastile, în al doilea rând pentru că luam o aspirină, un pahar cu apă, hap... și gata.

Reactii secundare și adverse

Administrarea acestui medicament poate provoca grețuri, stare de vomă, dureri abdominale, anemie sau daune ficatului. Daune nervoase constând în insomnii, dureri de cap, halucinații. Somnolență, senzație de sete, palpitații, dificultăți respiratorii. Iritarea pielii, probleme urinare.....
etc

Bzzzzz...adică nu îmi era de ajuns gripa, acum trebuie să fiu atent și la efectele secundare ale unui medicament de căcat ce ar trebui sa mă scape de gripă.
Nici gripa nu mai e ce-a fost odată.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ia paracetamolul de pe vremea bunicii. Ca si astea noi sunt acelasi lucru, atat doar ca le-au botezat altfel si le vand de 10 ori mai scump. Cat despre efecte secundare, probabil ca sunt puse acolo ca sa nu ii poti da in judecata.

Bar Tikitaka spunea...

Nu mai iau nimic. Mă bag și clocesc o vreo două ore in cada cu apă fierbinte :D

Trimiteți un comentariu