RSS

29.06.2009

Misoginismul este o atitudine de ostilitate sau de dispreţ faţă de femei.

Asta e definiția din DEX. Deci, lăsându-le la o parte pe: maică-mea, prietena, sora, bunicile, matușele, verișoarele, nepoatele, prietena lu frate-miu, nevestele unchilor mei, prietenele verișorilor mei, amicele mele, mamele amicilor mei, surorile prietenilor mei, prietenele prietenilor mei, bunicile prietenilor mei, mătușele prietenilor mei, nepoatele și verișoarele prietenilor mei, colegele de job, colegele și prietenele prietenei mele, mătușele prietenei mele....etc ... cititoarele acestui blog ( câte or fi ele )... deci lăsându-le pe ele la o parte, restul sunt inecesare. Mă declar misogin.

Motive? Unul dintre ele, mai jos:



4 comentarii:

dAImon spunea...

ugh.

ayryn spunea...

:)))

Anonim spunea...

De fapt, nu exista femei urate. Exista doar barbati care nu beau suficient.

Anonim spunea...

ughhhh doamne, m-a lasat cu scarba cumplitaa

Trimiteți un comentariu