RSS

23.09.2008

Doi caini: Unul idiot si unul ... de cealalta parte a gardului

Am vazut multe clipuri cu caini insa asta merita medalia de aur la categoria " Animale Idioate". La inceput am crezut ca inoata,desi adancimea apei nu prea motiva o asemenea actiune. Poate ca ii era foame, insa rar gasesti pestiintr-o piscina de un metru patrat. Mi-am dat seama in cele din urma ca el de fapt nu stie pe unde sa iasa, iar marginea piscinei este cam la nivelul capului lui. A inceput sa imi fie mila de el, insa in fond este un animal. Chiar daca un pic idiot.

De cealalta parte a gardului apare opusul. Smecherul. Din cate banuiesc nu este la prima evadare de acestgen, dat fiind scandurile pe care stapanul i le-a proprit in partea de sus a portii si faptul ca statea geana pe el cu camera video.

1 comentarii:

Bar Tikitaka spunea...

Ha ha ha

Trimiteți un comentariu